AktualnościPremiery

Nowa twarzy Mercedes-AMG E 63 S czyli facelifting z tym samym V8 o mocy 604 KM

Mercedes E63 S AMG
Mercedes E63 S AMG
Mercedes E63 S AMG
Mercedes E63 S AMG
Mercedes E63 S AMG
Mercedes E63 S AMG
Mercedes E63 S AMG
499Czytany

Mercedes AMG ujawnił facelifting modelu E63 S. Stylizacja podąża za niedawno zmienioną Klasą E. Szereg zmian kosmetycznych ale też technologicznych, wydają się niezbędne, aby liczyć się w stawce
Najwięksi konkurenci to niedawno zmodernizowane Audi RS 6 Avant i nadchodzące BMW M5.

Wygląd nowego E 63S AMG

Zmiany stylistyczne dla zmodyfikowanego Mercedes-AMG E 63 S odzwierciedlają zmiany wprowadzone do najnowszej Klasy E. Samochód otrzymał nowe przednie i tylne zderzaki, zmieniono reflektory LED i ulepszono tylne światła. Ponadto nowy użytkownicy dostaną nową osłonę chłodnicy charakterystyczną dla AMG, szersze nadkola, a z tyłu zobaczymy modernizacje tylnego dyfuzora i poczwórnego układu wydechowego.

Standardowo nowy AMG E 63 S jest wyposażony w zestaw 20-calowych pięcioramiennych felg aluminiowych. Kupujący mogą również wybrać trzy nowe lakiery.

Mercedes E63 S AMGWewnątrz znajduje się nowa sportowa kierownica, system oświetlenia wnętrza LED i sportowe fotele marki AMG z żółtymi kontrastowymi przeszyciami. Mercedes zainstalował również zaktualizowaną wersję systemu multimedialnego z podwójnym ekranem MBUX, który zawiera parę 12,3-calowych ekranów – jeden dla zestawu wskaźników, a drugi dla mediów i nawigacji samochodu.

Silnik i osiągi

Zmodernizowany Mercedes E 63 S jest napędzany tym samym silnikiem V8 z podwójnym turbodoładowaniem o pojemności 4 litrów. Moc wyjściowa to 604 KM i moment obrotowy 850 Nm. Układ napędowy daje sedanowi czas 0–100 km/h na godzinę 3,4 sekundy i maksymalną prędkość 300 km/h.

Silniki przekazują swoją moc na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dziewięciobiegowej automatycznej skrzyni biegów. Mercedesa wyposażono również w wyrafinowany trzystopniowy układ kontroli trakcji. Dla miłośników testowania samochodów na torze dostępny jest opcjonalny pakiet hamulcowy z ceramiki węglowe.

Jak wiemy są trzy główne obozy. Miłośnicy Mercedesa, Audi i BMW – zmodernizowana czy odświeżona jak kto woli wersja Mercedesa E63 AMG będzie godnie stawać do testów z dwójką swoich konkurentów.

Twój komentarz

Piotr Stebel

Piotr Stebel

Pasjonat i Miłośnik Motoryzacji.

ZGADZAM SIĘ POLITYKA PRYWATNOŚCI